...

Bezpłatna Wycena

Bezpłatna Wycena Budowy Strony Internetowej lub Sklepu Internetowego

KOSZT STRONY LUB SKLEPU

Łatwo oszacuj koszt za pomocą naszego kalkulatora

Zrób wycenę

0$

Dziękujemy, wkrótce się skontaktujemy.

Wygląd Strony

Atrakcyjny wygląd Twojej strony będzie miał bardzo duży wpływ na decyzje podejmowane przez osoby odwiedzające stronę. Prezentujemy trzy warianty, z czego pierwszy to rozwiązanie dla niewielkich stron typu wizytówka firmy (one page), drugi natomiast to standardowa strona internetowa z kategoriami i podkategoriami. Dwa pierwsze (najczęściej wybierane) to rozwiązanie znacząco obniżające koszt realizacji. Pomimo tego pozwalają na zachowanie pełnej efektywości


Wybierz coś

Następny krok

Strona Czy Sklep

Dokonaj wyboru. Strony i sklepy internetowe są responsywne oraz posiadają niezwykle elastyczny i wygodny system zarządzania treścią umożliwiający późniejszą modyfikację i rozbudowę. Kosztorys, dotyczy wdrożenia strony lub sklepu w oparciu o CMS WordPress i moduł Woocommerce. Dokonujemy również wdrożenia sklepów internetowych na innych systemach ecommerce, np. Prestashop.

Wybierz coś

Następny krok

Subskrypcja czy Całość

Która opcja bardziej przemawia do Ciebie: subskrypcja czy zakup w całości? Dzięki subskrypcji nie wymagane jest znaczne początkowe zaangażowanie finansowe - opłacasz jedynie niewielkie kwoty co miesiąc. Wybierając zakup w całości, płacisz za pełen dostęp do strony bez konieczności ponoszenia miesięcznych kosztów.

Wybierz coś

Następny krok

Strona Czy Sklep

Dokonaj wyboru. Strony i sklepy internetowe są responsywne oraz posiadają niezwykle elastyczny i wygodny system zarządzania treścią umożliwiający późniejszą modyfikację i rozbudowę. Kosztorys, dotyczy wdrożenia strony lub sklepu w oparciu o CMS WordPress i moduł Woocommerce. Dokonujemy również wdrożenia sklepów internetowych na innych systemach ecommerce, np. Prestashop.

Wybierz coś

Następny krok

Wygląd Strony

Atrakcyjny wygląd Twojej strony będzie miał bardzo duży wpływ na decyzje podejmowane przez osoby odwiedzające stronę. Prezentujemy trzy warianty, z czego pierwszy to rozwiązanie dla niewielkich stron typu wizytówka firmy (one page), drugi natomiast to standardowa strona internetowa z kategoriami i podkategoriami. Dwa pierwsze (najczęściej wybierane) to rozwiązanie znacząco obniżające koszt realizacji. Pomimo tego pozwalają na zachowanie pełnej efektywości


Wybierz coś

Następny krok

Rekomendowane funkcjonalności

Wzbogacając stronę o pewne z pozoru drobne elementy możesz znacząco podnieść konwersję i ilość pozyskiwanych klientów. Poniżej podstawowe funkcjonalności, które rekomendujemy dla każdej strony firmowej.


ułatwia pierwszy kontakt


pokaż gdzie jesteś


statystyki strony


Facebook, Instagram itp.

Wybierz coś

Następny krok

Dodatkowe funkcjonalności

Dodatkowe funkcjonalności mają za zadanie zwiększyć zaangażowanie klientów oraz przygotować stronę do pozycjonowania.


poprawia wygląd strony


Pokaż swoje osiągnięcia


Prosty system zarządzania treścią


ważne dla pozycjonowania


bądź w kontakcie z klientami

Wybierz coś

Następny krok

Dodatkowa kategoria z artykułami

Być może słyszałaś/eś już o Content Marketingu. Jeśli nie to warto wiedzieć, że jest to jedna z najbardziej rozwijających się gałęzi marketingu internetowego. Google kładzie obecnie duży nacisk na wartościowe treści, które użytkownik może znaleźć na stronie. Jest to jeden z głównych czynników rankujących podnoszących wartość danego serwisu internetowego. To jednocześnie przekłada się na większą widoczność danej strony, a tym samym daje możliwość generowania dodatkowego bezpłatnego ruchu - dodatkowych wejść klientów. Budowanie wartościowych treści ma też duże znaczenie jeżeli brane jest pod uwagę prowadzenie działań SEO - pozycjonowanie strony.


Wybierz coś

Następny krok

Rekomendowane funkcjonalności sklepu

Wzbogacając sklep internetowy o pewne z pozoru drobne elementy możesz znacząco podnieść konwersję i ilość pozyskiwanych klientów. Poniżej podstawowe funkcjonalności, które rekomendujemy dla każdego sklepu internetowego.


ułatwia pierwszy kontakt


pokaż gdzie jesteś


statystyki strony


Facebook, Instagram itp.

Wybierz coś

Następny krok

Dodatkowe funkcjonalności

Dodatkowe funkcjonalności mają za zadanie zwiększyć zaangażowanie klientów oraz przygotować stronę do pozycjonowania.


poprawia wygląd strony


Pokaż swoje osiągnięcia


Prosty system zarządzania treścią


ważne dla pozycjonowania


bądź w kontakcie z klientami

Wybierz coś

Następny krok

Metody Płatności

Ważne, aby klient miał możliwość dokonania płatności ulubionym kanałem, co do którego ma zaufanie. Brak takiej metody z reguły skutkuje porzuceniem koszyka i stratą klienta. Im więcej metod płatności na sklepie tym lepiej. W Polsce najpopularniejsze kanały płatności to takie, które nie wymagają podania danych kart płatniczych. Wciąż jeszcze na tym polu mamy wiele obaw i jesteśmy bardzo nieufni. Najlepiej przyjęły się systemy płatności za pośrednictwem bankowości elektronicznej np. płatności bezpośrednio z mBanku i jemu podobnych rozwiązań. Coraz więcej Klientów korzysta z systemu PayPal. Na szczęście nie trzeba implementować niezależnie płatności każdego banku, wystarczy skorzystać z usług pośredników transakcji elektronicznych takich jak PayU czy DotPay, które skupiają w swoich systemach kilkadziesiąt polskich kanałów płatności. Jakie rodzaje płatności chcesz wdrożyć?


PayU, DotPay lub inne




Wybierz coś

Następny krok

Metody Dostawy

W przypadku opcji dostawy jest podobnie jak przy opcjach płatności.Im więcej tym lepiej, a co za tym idzie zróżnicowane ceny z tym związane są kolejnym czynnikiem często decydującym o tym czy Klient dokończy zamówienie czy porzuci je na etapie wyboru metody dostawy. Przedstawiamy dwa rozwiązania. Wariant ekonomiczny - można wdrożyć opcje dostawy bez integracji z zewnętrznymi systemami przewoźników. Lub można to rozwinąć i zautomatyzować proces zamawiania np kuriera integrując sklep z ich systemem zamówień. Podstawowe metody wysyłki bez integracji z zewnętrznymi systemami lub takie, które tego typu integracji nie wymagają.




Najpopularniejsze metody wysyłki pozwalające na automatyczną integrację z systemem przewoźnika.Poniżej najpopularniejsi


Wybierz coś

Następny krok

Rekomendowane funkcjonalności

Wzbogacając stronę o pewne z pozoru drobne elementy możesz znacząco podnieść konwersję i ilość pozyskiwanych klientów. Poniżej podstawowe funkcjonalności, które rekomendujemy dla każdej strony firmowej.


ułatwia pierwszy kontakt


pokaż gdzie jesteś


statystyki strony


Facebook, Instagram itp.

Wybierz coś

Następny krok

Dodatkowe funkcjonalności

Dodatkowe funkcjonalności mają za zadanie zwiększyć zaangażowanie klientów oraz przygotować stronę do pozycjonowania.


poprawia wygląd strony


Pokaż swoje osiągnięcia


Prosty system zarządzania treścią


ważne dla pozycjonowania


bądź w kontakcie z klientami

Wybierz coś

Następny krok

Rekomendowane funkcjonalności sklepu

Wzbogacając sklep internetowy o pewne z pozoru drobne elementy możesz znacząco podnieść konwersję i ilość pozyskiwanych klientów. Poniżej podstawowe funkcjonalności, które rekomendujemy dla każdego sklepu internetowego.


ułatwia pierwszy kontakt


pokaż gdzie jesteś


statystyki strony


Facebook, Instagram itp.

Wybierz coś

Następny krok

Dodatkowe funkcjonalności

Dodatkowe funkcjonalności mają za zadanie zwiększyć zaangażowanie klientów oraz przygotować stronę do pozycjonowania.


poprawia wygląd strony


Pokaż swoje osiągnięcia


Prosty system zarządzania treścią


ważne dla pozycjonowania


bądź w kontakcie z klientami

Wybierz coś

Następny krok

Metody Płatności

Ważne, aby klient miał możliwość dokonania płatności ulubionym kanałem, co do którego ma zaufanie. Brak takiej metody z reguły skutkuje porzuceniem koszyka i stratą klienta. Im więcej metod płatności na sklepie tym lepiej. W Polsce najpopularniejsze kanały płatności to takie, które nie wymagają podania danych kart płatniczych. Wciąż jeszcze na tym polu mamy wiele obaw i jesteśmy bardzo nieufni. Najlepiej przyjęły się systemy płatności za pośrednictwem bankowości elektronicznej np. płatności bezpośrednio z mBanku i jemu podobnych rozwiązań. Coraz więcej Klientów korzysta z systemu PayPal. Na szczęście nie trzeba implementować niezależnie płatności każdego banku, wystarczy skorzystać z usług pośredników transakcji elektronicznych takich jak PayU czy DotPay, które skupiają w swoich systemach kilkadziesiąt polskich kanałów płatności. Jakie rodzaje płatności chcesz wdrożyć?


PayU, DotPay lub inne




Wybierz coś

Następny krok

Metody Dostawy

W przypadku opcji dostawy jest podobnie jak przy opcjach płatności.Im więcej tym lepiej, a co za tym idzie zróżnicowane ceny z tym związane są kolejnym czynnikiem często decydującym o tym czy Klient dokończy zamówienie czy porzuci je na etapie wyboru metody dostawy. Przedstawiamy dwa rozwiązania. Wariant ekonomiczny - można wdrożyć opcje dostawy bez integracji z zewnętrznymi systemami przewoźników. Lub można to rozwinąć i zautomatyzować proces zamawiania np kuriera integrując sklep z ich systemem zamówień. Podstawowe metody wysyłki bez integracji z zewnętrznymi systemami lub takie, które tego typu integracji nie wymagają.




Najpopularniejsze metody wysyłki pozwalające na automatyczną integrację z systemem przewoźnika.Poniżej najpopularniejsi


Wybierz coś

Następny krok

Dodatkowa kategoria z artykułami

Być może słyszałaś/eś już o Content Marketingu. Jeśli nie to warto wiedzieć, że jest to jedna z najbardziej rozwijających się gałęzi marketingu internetowego. Google kładzie obecnie duży nacisk na wartościowe treści, które użytkownik może znaleźć na stronie. Jest to jeden z głównych czynników rankujących podnoszących wartość danego serwisu internetowego. To jednocześnie przekłada się na większą widoczność danej strony, a tym samym daje możliwość generowania dodatkowego bezpłatnego ruchu - dodatkowych wejść klientów. Budowanie wartościowych treści ma też duże znaczenie jeżeli brane jest pod uwagę prowadzenie działań SEO - pozycjonowanie strony.


Wybierz coś

Następny krok

Wielkość strony - ilość kategorii w menu

Wskaż bazowy rozmiar Twojej strony. Będziesz ją mógł/mogła potem swobodnie rozbudować

Wybierz coś

Następny krok

Wielkość strony - ilość kategorii w menu

Wskaż bazowy rozmiar Twojej strony. Będziesz ją mógł/mogła potem swobodnie rozbudować

Wybierz coś

Następny krok

Łączny Koszt

Końcowa cena to


Summary

Opis Information Ilość Price
Zniżka
Kwota

Wyślij wycenę

Wycena Strony Internetowej - Kalkulator

Nasz kalkulator wyceny strony internetowej ma na celu dostarczenie wstępnej wyceny kosztów projektu witryny. W ciągu zaledwie 5 minut, można bezpłatnie ocenić koszt zarówno strony internetowej, jak i sklepu internetowego. Nasz kalkulator jest intuicyjny i prosty w obsłudze, więc nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej.

W trakcie procesu wyceny, kalkulator stale wyświetla koszt projektu. To pozwala na dostosowanie kosztów nie tylko do potrzeb projektu, ale także do dostępnego budżetu. Na każdym etapie procesu wyceny można kontrolować koszty, dodając lub usuwając opcje.

W podsumowaniu wyceny, kalkulator wyświetli pełny koszt projektu, a także umożliwi przesłanie specyfikacji projektu na adres e-mail lub pobranie jej. Dzięki naszemu kalkulatorowi wyceny stron internetowych, możesz poznać wstępny koszt swojego projektu i zaplanować swój budżet odpowiednio z wyprzedzeniem. Ostateczna cena jest ustalana indywidualnie

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.